نمایه نویسندگان

آ

  • آزادی، سارا اثربخشی آموزش شکوفایی بر سرمایه روان‌شناختی در کارکنان زن دانشگاه شهید چمران اهواز [دوره 13، شماره 50، 1397، صفحه 45-65]

ا

  • ابوالمعالی‌الحسینی، خدیجه نقش هویت تحصیلی و هیجان‌های تحصیلی در پیش‌بینی شایستگی تحصیلی دختران دبیرستانی [دوره 13، شماره 52، 1397، صفحه 231-252]
  • احمدی، عبدالجواد پیش‌بینی گرایش به رفتارهای پرخطر در نوجوانان براساس راهبردهای تنظیم شناختی هیجان و باورهای فراشناختی [دوره 13، شماره 50، 1397، صفحه 21-43]
  • احمدی، عزت‌الله برسی ویژگی‌های روانسنجی نسخه فارسی آزمون ذهن‌خوانی صوتی- تصویری کمبریج برای آزمودن شناخت هیجانات پیچیده [دوره 13، شماره 50، 1397، صفحه 175-197]
  • احمدی، عزت‌اله اثربخشی آموزش ذهن آگاهی بر کیفیت زندگی زنان سرپرست خانوار تحت پوشش بهزیستی [دوره 13، شماره 50، 1397، صفحه 1-20]
  • ادیب‌نیا، فائزه پیش‌بینی گرایش به رفتارهای پرخطر در نوجوانان براساس راهبردهای تنظیم شناختی هیجان و باورهای فراشناختی [دوره 13، شماره 50، 1397، صفحه 21-43]
  • اردشیری ‌آلاشتی، رؤیا ساختار عاملی و کفایت روانسنجی فرم کوتاه مقیاس تاب‌آوری (RS-14) [دوره 13، شماره 51، 1397، صفحه 251-272]
  • ارشدی، نسرین اثربخشی آموزش شکوفایی بر سرمایه روان‌شناختی در کارکنان زن دانشگاه شهید چمران اهواز [دوره 13، شماره 50، 1397، صفحه 45-65]
  • استکی، مهناز مدل‌یابی ویژگی‌های شخصیتی و جهت‌گیری هدف با نقش میانجیگری نظم جویی هیجانی وخود تعیین‌گری در دانش‌آموزان پسرمتوسطه [دوره 13، شماره 51، 1397، صفحه 163-183]
  • اسلامی، فریدون اثربخشی واقعیت‌درمانی به شیوه گروهی بر کاهش رفتارهای سهل انگارانه و افزایش مسئولیت‌پذیری دانشجویان [دوره 13، شماره 51، 1397، صفحه 1-21]
  • اعتمادی، احمد اثربخشی روان‌درمانی تحلیلی کارکردی بر میزان افسردگی، اضطراب و رضایت زناشویی زنان دارای آشفتگی زناشوئی [دوره 13، شماره 49، 1397، صفحه 1-20]
  • افشاری، علی مقایسه اثربخشی درمان پذیرش و تعهد با درمان فراشناختی در درمان بیماران مبتلا به اختلال افسردگی اساسی [دوره 13، شماره 51، 1397، صفحه 232-249]
  • اقبالی، علی اثربخشی یادگیری خودتنظیمی مبتنی برالگوی پینتریچ برحل مسئله/ برنامه-ریزی/ سازمان‌دهی و سازمان‌دهی رفتاری- هیجانی دانش‌آموزان پسر مقطع ابتدایی دارای اختلال خواندن تبریز [دوره 13، شماره 50، 1397، صفحه 67-85]
  • اکبری، عباس ساختار عاملی و کفایت روانسنجی فرم کوتاه مقیاس تاب‌آوری (RS-14) [دوره 13، شماره 51، 1397، صفحه 251-272]

ب

  • بابایی نادینلویی، کریم برسی ویژگی‌های روانسنجی نسخه فارسی آزمون ذهن‌خوانی صوتی- تصویری کمبریج برای آزمودن شناخت هیجانات پیچیده [دوره 13، شماره 50، 1397، صفحه 175-197]
  • باقری، قدرت‌اله بررسی ویژگی‌های روانسنجی پرسشنامه اشتیاق تحصیلی اسکافیلی در دانش‌آموزان مقطع متوسطه دوم [دوره 13، شماره 52، 1397، صفحه 1-23]
  • باقرزاده احمدآباد، مریم نقش ذهن آگاهی، شفقت برخود و تنظیم‌شناختی هیجان در پیش‌بینی رضایت زناشویی زنان [دوره 13، شماره 52، 1397، صفحه 169-197]
  • بخشی‌پور، عباس بررسی روابط ساختاری بین باورهای شناختی و نشانه‌های اختلال وسواس فکری – عملی [دوره 13، شماره 52، 1397، صفحه 25-42]
  • بیرامی، منصور برازش روابط علی-ساختاری بزهکاری با اسناد خطا و اجبار والدینی با واسطه-گری خود-کنترلی [دوره 13، شماره 51، 1397، صفحه 23-47]
  • برجعلی، احمد ارائه‌ مدل پیش‌بینی احساس تنهایی دختران بر اساس سبک‌های دلبستگی مادران با واسطه‌گری مشکلات تنظیم هیجانی [دوره 13، شماره 51، 1397، صفحه 112-85]
  • بساک‌نژاد، سودابه اثربخشی آموزش شکوفایی بر سرمایه روان‌شناختی در کارکنان زن دانشگاه شهید چمران اهواز [دوره 13، شماره 50، 1397، صفحه 45-65]
  • بشلیده، کیومرث اثربخشی آموزش شکوفایی بر سرمایه روان‌شناختی در کارکنان زن دانشگاه شهید چمران اهواز [دوره 13، شماره 50، 1397، صفحه 45-65]
  • بهادری، جعفر نقش درگیری تحصیلی، ارزیابی شناختی و خودپنداره تحصیلی در هیجان‌های تحصیلی مثبت و منفی دانش‌آموزان [دوره 13، شماره 50، 1397، صفحه 87-110]

پ

  • پیری، موسی مدل‌یابی رابطه ساختاری حمایت اجتماعی ادراک شده و تعلل‌ورزی تحصیلی با واسطه‌گری شیوه‌های کمک‌خواهی تحصیلی [دوره 13، شماره 49، 1397، صفحه 73-100]
  • پژهان، زهرا الکتروانسفالوگرافی و توجه: مقایسه ریتم قشر مغزی حالت استراحت در ورزشکاران [دوره 13، شماره 52، 1397، صفحه 269-280]
  • پوراصغر، نصیبه مدل پیش‌بینی عملکرد تحصیلی دانشجویان آموزش سنتی بر اساس متغیرهای فردی باورهای انگیزشی و راهبردهای یادگیری خودتنظیمی [دوره 13، شماره 49، 1397، صفحه 41-72]
  • پورشریف، آمنه الگوی ساختاری- جنسیتی برای روابط بین معنا در زندگی با صمیمیت و سازگاری زناشویی [دوره 13، شماره 50، 1397، صفحه 153-173]
  • پورشریفی، حمید برازش روابط علی-ساختاری بزهکاری با اسناد خطا و اجبار والدینی با واسطه-گری خود-کنترلی [دوره 13، شماره 51، 1397، صفحه 23-47]
  • پورفرج عمران، مجید بررسی روابط ساختاری بین باورهای شناختی و نشانه‌های اختلال وسواس فکری – عملی [دوره 13، شماره 52، 1397، صفحه 25-42]

ت

  • تکلوی، سمیه نقش هیجانات خودآگاه و تئوری ذهن در پیش‌بینی توجیه روابط فرازناشویی در افراد متأهل [دوره 13، شماره 51، 1397، صفحه 49-62]

ج

  • جداری، معصومه نقش سرمایه اجتماعی، خودکارآمدی و ویژگی‌های سرشت و منش شخصیت در پیش‌بینی رفتارهای ضداجتماعی نوجوانان شهر تبریز [دوره 13، شماره 49، 1397، صفحه 237-262]
  • جزایری، رضوان‌السادات مقایسة اثربخشی آموزش مدیریت والدین و آموزش فرزندپروی مبتنی بر پذیرش و تعهد بر خودکارآمدی والدینی مادرانِ کودکان دارای مشکلات رفتاری برونی‌سازی‌شده [دوره 13، شماره 52، 1397، صفحه 145-168]
  • جعفری، الهه اثربخشی درمان مبتنی بر پذیرش و تعهد بر تاب‌آوری و رضایت زناشویی همسران جانبازان مرد [دوره 13، شماره 51، 1397، صفحه 63-83]
  • جعفری سیاوشانی، فائزه ارائه‌ مدل پیش‌بینی احساس تنهایی دختران بر اساس سبک‌های دلبستگی مادران با واسطه‌گری مشکلات تنظیم هیجانی [دوره 13، شماره 51، 1397، صفحه 112-85]
  • جلائی نوبری، حسین نقش سرمایه اجتماعی، خودکارآمدی و ویژگی‌های سرشت و منش شخصیت در پیش‌بینی رفتارهای ضداجتماعی نوجوانان شهر تبریز [دوره 13، شماره 49، 1397، صفحه 237-262]
  • جوانمرد، غلامحسین مقایسه عملکرد اجرایی (توجه و حافظه آشکار) در زنان مبتلا به پرخوری روانی و زنان عادی [دوره 13، شماره 49، 1397، صفحه 143-165]
  • جوانمرد، غلامحسین مقایسه ذهن‌خوانی و ذهن‌آگاهی در بیماران مبتلا به دیابت نوع 2 با یک جمعیت غیربالینی [دوره 13، شماره 52، 1397، صفحه 43-62]

چ

  • چلبیانلو، غلامرضا بررسی و همگرایی بین ابعاد نظریه زیستی هفت عاملی کلونینجر و مدل AFECT سرشت عاطفی هیجان [دوره 13، شماره 52، 1397، صفحه 63-85]

ح

  • حاجی‌یوسفی، الناز نقش خوش‌بینی در رابطه بین عواطف مثبت و منفی با نشانه‌های افسردگی و رضایت از زندگی [دوره 13، شماره 49، 1397، صفحه 215-235]
  • حبیبی کلیبر، رامین مدل‌یابی رابطه ساختاری حمایت اجتماعی ادراک شده و تعلل‌ورزی تحصیلی با واسطه‌گری شیوه‌های کمک‌خواهی تحصیلی [دوره 13، شماره 49، 1397، صفحه 73-100]
  • حجازی، الهه رابطه عوامل بافتی و فردی، اشتیاق تحصیلی با متغیرهای روانشناسی مثبت: الگوی ساختاری اشتیاق تحصیلی نوجوانان [دوره 13، شماره 52، 1397، صفحه 121-143]
  • حسین ثابت، فریده اثربخشی نمایش‌درمانی بر ذهن‌آگاهی و تنظیم هیجان دانش‌آموزان پسر دبیرستانی [دوره 13، شماره 49، 1397، صفحه 167-186]
  • حسینی رمقانی، نسرین‌السادات اثربخشی آموزش فرزندپروری مبتنی بر ذهن‌آگاهی بر اضطراب، تـعارض والد- فرزند و خوداثرمندی والدگری مادران دارای کودک مبتلا به اختلال بیش‌فعالی-کمبود توجه [دوره 13، شماره 51، 1397، صفحه 113-136]
  • حسن‌زاده، لیلا نقش خوش‌بینی در رابطه بین عواطف مثبت و منفی با نشانه‌های افسردگی و رضایت از زندگی [دوره 13، شماره 49، 1397، صفحه 215-235]
  • حشمتی، رسول اثربخشی آموزش گروهی حل مساله شناختی- اجتماعی بر میزان تکانشوری و خودکنترلی دانش‌آموزان زورگو [دوره 13، شماره 50، 1397، صفحه 111-136]

خ

  • خرمائی، فرهاد تبیین علّی هیجان‌های مثبت تحصیلی و اجتماعی بر اساس شناخت اجتماعی: نقش واسطه‌ای اهداف پیشرفت اجتماعی [دوره 13، شماره 52، 1397، صفحه 199-230]
  • خلجی پیربلوطی، مینا نقش میانجیگری هوش فرهنگی در رابطه بین ویژگی‌های شخصیتی و سازگاری با دانشگاه [دوره 13، شماره 51، 1397، صفحه 185-206]

د

  • دمرچلی، نسیم نقش واسطه‌ای خودشفقتی در ارتباط بین تصویر بدنی و کیفیت زندگی در دانشجویان [دوره 13، شماره 49، 1397، صفحه 101-121]
  • دهقانی، اکرم اثربخشی درمان مبتنی بر پذیرش و تعهد بر تاب‌آوری و رضایت زناشویی همسران جانبازان مرد [دوره 13، شماره 51، 1397، صفحه 63-83]

ر

  • راه‌پیما، سمیرا رابطه عزم و خودناتوان‌سازی: بررسی نقش واسطه‌ای هیجان‌های مثبت و منفی تحصیلی [دوره 13، شماره 49، 1397، صفحه 123-141]
  • رحیمی‌نیا، شب‌بو مدل‌یابی رابطه ساختاری حمایت اجتماعی ادراک شده و تعلل‌ورزی تحصیلی با واسطه‌گری شیوه‌های کمک‌خواهی تحصیلی [دوره 13، شماره 49، 1397، صفحه 73-100]
  • رستمی، مهدی اثربخشی واقعیت‌درمانی به شیوه گروهی بر کاهش رفتارهای سهل انگارانه و افزایش مسئولیت‌پذیری دانشجویان [دوره 13، شماره 51، 1397، صفحه 1-21]
  • رستم اوغلی، زهرا طراحی بسته آموزشی خانواده محور و تعیین اثربخشی آن بر بهزیستی روان شناختی خانواده های دارای بیمار روانی مزمن [دوره 13، شماره 52، 1397، صفحه 87-101]
  • رستم‌پور، مهدی اثربخشی نمایش‌درمانی بر ذهن‌آگاهی و تنظیم هیجان دانش‌آموزان پسر دبیرستانی [دوره 13، شماره 49، 1397، صفحه 167-186]
  • رستم‌زاده رنانی، فهیمه نقش میانجیگری هوش فرهنگی در رابطه بین ویژگی‌های شخصیتی و سازگاری با دانشگاه [دوره 13، شماره 51، 1397، صفحه 185-206]
  • رضائی، سجاد الگوی ساختاری- جنسیتی برای روابط بین معنا در زندگی با صمیمیت و سازگاری زناشویی [دوره 13، شماره 50، 1397، صفحه 153-173]
  • رمضانی، سحر اثربخشی تکنیک رهایی ذهن (ای اف تی) بر استرس زنان مبتلا به سندروم روده تحریک پذیر [دوره 13، شماره 52، 1397، صفحه 103-120]

ز

  • زارع، حسین مدل پیش‌بینی عملکرد تحصیلی دانشجویان آموزش سنتی بر اساس متغیرهای فردی باورهای انگیزشی و راهبردهای یادگیری خودتنظیمی [دوره 13، شماره 49، 1397، صفحه 41-72]
  • زارع، رویا نقش هیجانات خودآگاه و تئوری ذهن در پیش‌بینی توجیه روابط فرازناشویی در افراد متأهل [دوره 13، شماره 51، 1397، صفحه 49-62]
  • زارعیان، احسان الکتروانسفالوگرافی و توجه: مقایسه ریتم قشر مغزی حالت استراحت در ورزشکاران [دوره 13، شماره 52، 1397، صفحه 269-280]
  • زمانی فروشانی، نسرین نقش میانجیگری هوش فرهنگی در رابطه بین ویژگی‌های شخصیتی و سازگاری با دانشگاه [دوره 13، شماره 51، 1397، صفحه 185-206]
  • زهرا کار، کیانوش بررسی تأثیر درمان مبتنی بر پذیرش و تعهد (ACT) بر نشانگان استرس و میزان سرمایه روانشناختی در بیماران مبتلا به سندرم قلب شکسته (ABS) [دوره 13، شماره 52، 1397، صفحه 253-268]

س

  • سرمدی، محمدرضا مدل پیش‌بینی عملکرد تحصیلی دانشجویان آموزش سنتی بر اساس متغیرهای فردی باورهای انگیزشی و راهبردهای یادگیری خودتنظیمی [دوره 13، شماره 49، 1397، صفحه 41-72]
  • سعادتی، نادره اثربخشی واقعیت‌درمانی به شیوه گروهی بر کاهش رفتارهای سهل انگارانه و افزایش مسئولیت‌پذیری دانشجویان [دوره 13، شماره 51، 1397، صفحه 1-21]
  • سلیمی، حسین اثربخشی روان‌درمانی تحلیلی کارکردی بر میزان افسردگی، اضطراب و رضایت زناشویی زنان دارای آشفتگی زناشوئی [دوره 13، شماره 49، 1397، صفحه 1-20]
  • سلیمانی، اسماعیل اثربخشی آموزش گروهی حل مساله شناختی- اجتماعی بر میزان تکانشوری و خودکنترلی دانش‌آموزان زورگو [دوره 13، شماره 50، 1397، صفحه 111-136]

ش

  • شیخی، سکینه بررسی و همگرایی بین ابعاد نظریه زیستی هفت عاملی کلونینجر و مدل AFECT سرشت عاطفی هیجان [دوره 13، شماره 52، 1397، صفحه 63-85]
  • شریفی ریگی، علی اثربخشی آموزش فرزندپروری مبتنی بر ذهن‌آگاهی بر اضطراب، تـعارض والد- فرزند و خوداثرمندی والدگری مادران دارای کودک مبتلا به اختلال بیش‌فعالی-کمبود توجه [دوره 13، شماره 51، 1397، صفحه 113-136]
  • شکری، امید تبیین علّی هیجان‌های مثبت تحصیلی و اجتماعی بر اساس شناخت اجتماعی: نقش واسطه‌ای اهداف پیشرفت اجتماعی [دوره 13، شماره 52، 1397، صفحه 199-230]

ص

  • صالح نجفی، مهسا رابطه عوامل بافتی و فردی، اشتیاق تحصیلی با متغیرهای روانشناسی مثبت: الگوی ساختاری اشتیاق تحصیلی نوجوانان [دوره 13، شماره 52، 1397، صفحه 121-143]
  • صفاری‌نیا، مجید برسی ویژگی‌های روانسنجی نسخه فارسی آزمون ذهن‌خوانی صوتی- تصویری کمبریج برای آزمودن شناخت هیجانات پیچیده [دوره 13، شماره 50، 1397، صفحه 175-197]

ع

  • عابدی، احمد مقایسة اثربخشی آموزش مدیریت والدین و آموزش فرزندپروی مبتنی بر پذیرش و تعهد بر خودکارآمدی والدینی مادرانِ کودکان دارای مشکلات رفتاری برونی‌سازی‌شده [دوره 13، شماره 52، 1397، صفحه 145-168]
  • عباداله‌زاده، آذر اثربخشی آموزش گروهی حل مساله شناختی- اجتماعی بر میزان تکانشوری و خودکنترلی دانش‌آموزان زورگو [دوره 13، شماره 50، 1397، صفحه 111-136]
  • عباسی، مهدی شخصیت‌شناسی از منظر روانشناسی سیاسی: مطالعه موردی ویژگی‌های شخصیتی و رفتاری امام خمینی (ره) [دوره 13، شماره 51، 1397، صفحه 137-162]
  • عباسی اصل، رویا ساختار عاملی و کفایت روانسنجی فرم کوتاه مقیاس تاب‌آوری (RS-14) [دوره 13، شماره 51، 1397، صفحه 251-272]
  • عبدی قزلجه، حمیده جستارهای روانشناختی در مثنوی معنوی مطالعه موردی داستان پادشاه و کنیزک [دوره 13، شماره 49، 1397، صفحه 263-281]
  • عبیری، فروغ مقایسه عملکرد اجرایی (توجه و حافظه آشکار) در زنان مبتلا به پرخوری روانی و زنان عادی [دوره 13، شماره 49، 1397، صفحه 143-165]
  • عیسی‌زادگان، علی برسی ویژگی‌های روانسنجی نسخه فارسی آزمون ذهن‌خوانی صوتی- تصویری کمبریج برای آزمودن شناخت هیجانات پیچیده [دوره 13، شماره 50، 1397، صفحه 175-197]
  • عظیمی‌فر، شیرین مقایسة اثربخشی آموزش مدیریت والدین و آموزش فرزندپروی مبتنی بر پذیرش و تعهد بر خودکارآمدی والدینی مادرانِ کودکان دارای مشکلات رفتاری برونی‌سازی‌شده [دوره 13، شماره 52، 1397، صفحه 145-168]
  • علیپور، احمد اثربخشی تکنیک رهایی ذهن (ای اف تی) بر استرس زنان مبتلا به سندروم روده تحریک پذیر [دوره 13، شماره 52، 1397، صفحه 103-120]
  • علیزاده، اصغر نقش خوش‌بینی در رابطه بین عواطف مثبت و منفی با نشانه‌های افسردگی و رضایت از زندگی [دوره 13، شماره 49، 1397، صفحه 215-235]
  • عندلیب کورایم، مرتضی برازش روابط علی-ساختاری بزهکاری با اسناد خطا و اجبار والدینی با واسطه-گری خود-کنترلی [دوره 13، شماره 51، 1397، صفحه 23-47]

غ

  • غضنفری، احمد بررسی ویژگی‌های روانسنجی پرسشنامه اشتیاق تحصیلی اسکافیلی در دانش‌آموزان مقطع متوسطه دوم [دوره 13، شماره 52، 1397، صفحه 1-23]
  • غلامعلی لواسانی، مسعود رابطه عوامل بافتی و فردی، اشتیاق تحصیلی با متغیرهای روانشناسی مثبت: الگوی ساختاری اشتیاق تحصیلی نوجوانان [دوره 13، شماره 52، 1397، صفحه 121-143]
  • غنی زاده، ابوالفضل جستارهای روانشناختی در مثنوی معنوی مطالعه موردی داستان پادشاه و کنیزک [دوره 13، شماره 49، 1397، صفحه 263-281]

ف

  • فاتحی‌زاده، مریم‌السادات مقایسة اثربخشی آموزش مدیریت والدین و آموزش فرزندپروی مبتنی بر پذیرش و تعهد بر خودکارآمدی والدینی مادرانِ کودکان دارای مشکلات رفتاری برونی‌سازی‌شده [دوره 13، شماره 52، 1397، صفحه 145-168]
  • فرامرزی، حمید رابطه علی خشونت خانوادگی (خشونت فیزیکی و خشونت عاطفی) و متغیرهای اجتماعی (ساختار محله و مشارکت مدرسه) با رفتار ضداجتماعی نوجوانان پسر کانون اصلاح و تربیت با میانجی‌گری تکانشگری، خودمهارگری و جسارت [دوره 13، شماره 49، 1397، صفحه 187-214]
  • فرحبخش، کیومرث اثربخشی روان‌درمانی تحلیلی کارکردی بر میزان افسردگی، اضطراب و رضایت زناشویی زنان دارای آشفتگی زناشوئی [دوره 13، شماره 49، 1397، صفحه 1-20]
  • فرخزادیان، علی‌اصغر بررسی اثربخشی درمان DBT (رفتار درمانی دیالکتیک) در تغییر سطح باورهای فراشناختی منفی و مثبت و نگرانی از تصویر بدنی (BICI) دانش-آموزان دختر افسرده [دوره 13، شماره 49، 1397، صفحه 21-40]
  • فرزادی، فاطمه رابطه علی خشونت خانوادگی (خشونت فیزیکی و خشونت عاطفی) و متغیرهای اجتماعی (ساختار محله و مشارکت مدرسه) با رفتار ضداجتماعی نوجوانان پسر کانون اصلاح و تربیت با میانجی‌گری تکانشگری، خودمهارگری و جسارت [دوره 13، شماره 49، 1397، صفحه 187-214]
  • فولادچنگ، محبوبه رابطه عزم و خودناتوان‌سازی: بررسی نقش واسطه‌ای هیجان‌های مثبت و منفی تحصیلی [دوره 13، شماره 49، 1397، صفحه 123-141]
  • فولادچنگ، محبوبه تبیین علّی هیجان‌های مثبت تحصیلی و اجتماعی بر اساس شناخت اجتماعی: نقش واسطه‌ای اهداف پیشرفت اجتماعی [دوره 13، شماره 52، 1397، صفحه 199-230]

ق

  • قاسمی جوبنه، رضا الگوی ساختاری- جنسیتی برای روابط بین معنا در زندگی با صمیمیت و سازگاری زناشویی [دوره 13، شماره 50، 1397، صفحه 153-173]
  • قدم‌پور، عزت‌اله بررسی اثربخشی درمان DBT (رفتار درمانی دیالکتیک) در تغییر سطح باورهای فراشناختی منفی و مثبت و نگرانی از تصویر بدنی (BICI) دانش-آموزان دختر افسرده [دوره 13، شماره 49، 1397، صفحه 21-40]
  • قره‌بیگلو، حسین نقش فرسودگی شغلی در عملکرد فردی کارکنان دانشگاه‌های آزاد منطقه 13 [دوره 13، شماره 50، 1397، صفحه 137-151]
  • قره‌داغی، علی نقش ذهن آگاهی، شفقت برخود و تنظیم‌شناختی هیجان در پیش‌بینی رضایت زناشویی زنان [دوره 13، شماره 52، 1397، صفحه 169-197]
  • قلی‌زاده، حسین اثربخشی روان‌درمانی تحلیلی کارکردی بر میزان افسردگی، اضطراب و رضایت زناشویی زنان دارای آشفتگی زناشوئی [دوره 13، شماره 49، 1397، صفحه 1-20]
  • قنبری پناه، افسانه مدل‌یابی ویژگی‌های شخصیتی و جهت‌گیری هدف با نقش میانجیگری نظم جویی هیجانی وخود تعیین‌گری در دانش‌آموزان پسرمتوسطه [دوره 13، شماره 51، 1397، صفحه 163-183]

ک

  • کیامنش، علیرضا مدل پیش‌بینی عملکرد تحصیلی دانشجویان آموزش سنتی بر اساس متغیرهای فردی باورهای انگیزشی و راهبردهای یادگیری خودتنظیمی [دوره 13، شماره 49، 1397، صفحه 41-72]
  • کیامنش، علیرضا ارائه‌ مدل پیش‌بینی احساس تنهایی دختران بر اساس سبک‌های دلبستگی مادران با واسطه‌گری مشکلات تنظیم هیجانی [دوره 13، شماره 51، 1397، صفحه 112-85]
  • کدیور، پروین مدل‌یابی ویژگی‌های شخصیتی و جهت‌گیری هدف با نقش میانجیگری نظم جویی هیجانی وخود تعیین‌گری در دانش‌آموزان پسرمتوسطه [دوره 13، شماره 51، 1397، صفحه 163-183]
  • کدیور، پروین رابطه عوامل بافتی و فردی، اشتیاق تحصیلی با متغیرهای روانشناسی مثبت: الگوی ساختاری اشتیاق تحصیلی نوجوانان [دوره 13، شماره 52، 1397، صفحه 121-143]
  • کرمی، مصطفی مدل‌یابی ویژگی‌های شخصیتی و جهت‌گیری هدف با نقش میانجیگری نظم جویی هیجانی وخود تعیین‌گری در دانش‌آموزان پسرمتوسطه [دوره 13، شماره 51، 1397، صفحه 163-183]
  • کریمی، سارا بررسی و همگرایی بین ابعاد نظریه زیستی هفت عاملی کلونینجر و مدل AFECT سرشت عاطفی هیجان [دوره 13، شماره 52، 1397، صفحه 63-85]
  • کمری، سامان تبیین علّی هیجان‌های مثبت تحصیلی و اجتماعی بر اساس شناخت اجتماعی: نقش واسطه‌ای اهداف پیشرفت اجتماعی [دوره 13، شماره 52، 1397، صفحه 199-230]

م

  • ماشینچی عباسی، نعیمه نقش سرمایه اجتماعی، خودکارآمدی و ویژگی‌های سرشت و منش شخصیت در پیش‌بینی رفتارهای ضداجتماعی نوجوانان شهر تبریز [دوره 13، شماره 49، 1397، صفحه 237-262]
  • محسن زاده، فرشاد بررسی تأثیر درمان مبتنی بر پذیرش و تعهد (ACT) بر نشانگان استرس و میزان سرمایه روانشناختی در بیماران مبتلا به سندرم قلب شکسته (ABS) [دوره 13، شماره 52، 1397، صفحه 253-268]
  • محققی، حسین مقایسه بهزیستی ‌روانشناختی، نیاز به شناخت، ذهن‌آگاهی و سرمایه‌های روانشناختی در دانشجویان دارای پیشرفت تحصیلی پایین، متوسط و بالا [دوره 13، شماره 50، 1397، صفحه 199-224]
  • محمدپناه اردکان، عذرا نقش واسطه‌ای تصویربدنی منفی و مکانیسم‌های دفاعی نوروتیک در رابطه صفات شخصیت و تمایل به جراحی زیبایی [دوره 13، شماره 52، 1397، صفحه 281-304]
  • محمودعلیلو، مجید بررسی روابط ساختاری بین باورهای شناختی و نشانه‌های اختلال وسواس فکری – عملی [دوره 13، شماره 52، 1397، صفحه 25-42]
  • مرادیانی گیزه‌رود، سیده خدیجه اثربخشی آموزش فرزندپروری مبتنی بر ذهن‌آگاهی بر اضطراب، تـعارض والد- فرزند و خوداثرمندی والدگری مادران دارای کودک مبتلا به اختلال بیش‌فعالی-کمبود توجه [دوره 13، شماره 51، 1397، صفحه 113-136]
  • مسعودی‌نیا، محمد شخصیت‌شناسی از منظر روانشناسی سیاسی: مطالعه موردی ویژگی‌های شخصیتی و رفتاری امام خمینی (ره) [دوره 13، شماره 51، 1397، صفحه 137-162]
  • مصرآبادی، جواد نقش درگیری تحصیلی، ارزیابی شناختی و خودپنداره تحصیلی در هیجان‌های تحصیلی مثبت و منفی دانش‌آموزان [دوره 13، شماره 50، 1397، صفحه 87-110]
  • مقنی، اکبر اثربخشی یادگیری خودتنظیمی مبتنی برالگوی پینتریچ برحل مسئله/ برنامه-ریزی/ سازمان‌دهی و سازمان‌دهی رفتاری- هیجانی دانش‌آموزان پسر مقطع ابتدایی دارای اختلال خواندن تبریز [دوره 13، شماره 50، 1397، صفحه 67-85]
  • میکاییلی منیع، فرزانه برسی ویژگی‌های روانسنجی نسخه فارسی آزمون ذهن‌خوانی صوتی- تصویری کمبریج برای آزمودن شناخت هیجانات پیچیده [دوره 13، شماره 50، 1397، صفحه 175-197]
  • مهدیانی، زینت رابطه علی خشونت خانوادگی (خشونت فیزیکی و خشونت عاطفی) و متغیرهای اجتماعی (ساختار محله و مشارکت مدرسه) با رفتار ضداجتماعی نوجوانان پسر کانون اصلاح و تربیت با میانجی‌گری تکانشگری، خودمهارگری و جسارت [دوره 13، شماره 49، 1397، صفحه 187-214]
  • مهدی عراقی، مریم بررسی تأثیر درمان مبتنی بر پذیرش و تعهد (ACT) بر نشانگان استرس و میزان سرمایه روانشناختی در بیماران مبتلا به سندرم قلب شکسته (ABS) [دوره 13، شماره 52، 1397، صفحه 253-268]
  • موسوی، سید‌علی‌محمد پیش‌بینی گرایش به رفتارهای پرخطر در نوجوانان براساس راهبردهای تنظیم شناختی هیجان و باورهای فراشناختی [دوره 13، شماره 50، 1397، صفحه 21-43]
  • موسوی، سیده شایسته نقش هویت تحصیلی و هیجان‌های تحصیلی در پیش‌بینی شایستگی تحصیلی دختران دبیرستانی [دوره 13، شماره 52، 1397، صفحه 231-252]
  • موسوی، سیدولی‌اله الگوی ساختاری- جنسیتی برای روابط بین معنا در زندگی با صمیمیت و سازگاری زناشویی [دوره 13، شماره 50، 1397، صفحه 153-173]

ن

  • نادری پور، حسین مقایسه بهزیستی ‌روانشناختی، نیاز به شناخت، ذهن‌آگاهی و سرمایه‌های روانشناختی در دانشجویان دارای پیشرفت تحصیلی پایین، متوسط و بالا [دوره 13، شماره 50، 1397، صفحه 199-224]
  • ناعمی، علی‌محمد تأثیرآموزش خودبخشودگی با رویکرد دینی بر سر زندگی و تحمل ناکامی مادران کودکان دارای ناتوانی‌های رشدی و ذهنی [دوره 13، شماره 52، 1397، صفحه 326-305]
  • نریمانی، محمد طراحی بسته آموزشی خانواده محور و تعیین اثربخشی آن بر بهزیستی روان شناختی خانواده های دارای بیمار روانی مزمن [دوره 13، شماره 52، 1397، صفحه 87-101]
  • نیسی، عبدالکاظم اثربخشی آموزش شکوفایی بر سرمایه روان‌شناختی در کارکنان زن دانشگاه شهید چمران اهواز [دوره 13، شماره 50، 1397، صفحه 45-65]
  • نظری، محمدعلی الکتروانسفالوگرافی و توجه: مقایسه ریتم قشر مغزی حالت استراحت در ورزشکاران [دوره 13، شماره 52، 1397، صفحه 269-280]
  • نعامی، عبدالزهرا نقش میانجیگری هوش فرهنگی در رابطه بین ویژگی‌های شخصیتی و سازگاری با دانشگاه [دوره 13، شماره 51، 1397، صفحه 185-206]
  • نعمتی سوگلی تپه، فاطمه اثربخشی آموزش گروهی والدین مبتنی بر رویکرد خانواده درمانی ستیر بر سازگاری و اعتیاد به اینترنت در نوجوانان دختر شهر تبریز [دوره 13، شماره 51، 1397، صفحه 207-229]
  • نیکدل، فریبرز بررسی ویژگی‌های روانسنجی پرسشنامه اشتیاق تحصیلی اسکافیلی در دانش‌آموزان مقطع متوسطه دوم [دوره 13، شماره 52، 1397، صفحه 1-23]
  • نیلا علمی‌منش، نیلا اثربخشی تکنیک رهایی ذهن (ای اف تی) بر استرس زنان مبتلا به سندروم روده تحریک پذیر [دوره 13، شماره 52، 1397، صفحه 103-120]
  • نوروزی، احد الکتروانسفالوگرافی و توجه: مقایسه ریتم قشر مغزی حالت استراحت در ورزشکاران [دوره 13، شماره 52، 1397، صفحه 269-280]

ه

  • هاشمی، تورج نقش سرمایه اجتماعی، خودکارآمدی و ویژگی‌های سرشت و منش شخصیت در پیش‌بینی رفتارهای ضداجتماعی نوجوانان شهر تبریز [دوره 13، شماره 49، 1397، صفحه 237-262]
  • هاشمی، تورج برازش روابط علی-ساختاری بزهکاری با اسناد خطا و اجبار والدینی با واسطه-گری خود-کنترلی [دوره 13، شماره 51، 1397، صفحه 23-47]
  • هاشمی، تورج نقش واسطه‌ای تصویربدنی منفی و مکانیسم‌های دفاعی نوروتیک در رابطه صفات شخصیت و تمایل به جراحی زیبایی [دوره 13، شماره 52، 1397، صفحه 281-304]
  • هاشمی، زهره مقایسه اثربخشی درمان پذیرش و تعهد با درمان فراشناختی در درمان بیماران مبتلا به اختلال افسردگی اساسی [دوره 13، شماره 51، 1397، صفحه 232-249]
  • هاشمی، سهیلا ساختار عاملی و کفایت روانسنجی فرم کوتاه مقیاس تاب‌آوری (RS-14) [دوره 13، شماره 51، 1397، صفحه 251-272]
  • هاشمی‌پور، حمید بررسی و همگرایی بین ابعاد نظریه زیستی هفت عاملی کلونینجر و مدل AFECT سرشت عاطفی هیجان [دوره 13، شماره 52، 1397، صفحه 63-85]
  • هوشمندی، فرانک تأثیرآموزش خودبخشودگی با رویکرد دینی بر سر زندگی و تحمل ناکامی مادران کودکان دارای ناتوانی‌های رشدی و ذهنی [دوره 13، شماره 52، 1397، صفحه 326-305]

ی

  • یارمحمدی واصل، مسیب مقایسه بهزیستی ‌روانشناختی، نیاز به شناخت، ذهن‌آگاهی و سرمایه‌های روانشناختی در دانشجویان دارای پیشرفت تحصیلی پایین، متوسط و بالا [دوره 13، شماره 50، 1397، صفحه 199-224]
  • یعقوبی، ابوالقاسم مقایسه بهزیستی ‌روانشناختی، نیاز به شناخت، ذهن‌آگاهی و سرمایه‌های روانشناختی در دانشجویان دارای پیشرفت تحصیلی پایین، متوسط و بالا [دوره 13، شماره 50، 1397، صفحه 199-224]
  • یوسف‌وند، مهدی بررسی اثربخشی درمان DBT (رفتار درمانی دیالکتیک) در تغییر سطح باورهای فراشناختی منفی و مثبت و نگرانی از تصویر بدنی (BICI) دانش-آموزان دختر افسرده [دوره 13، شماره 49، 1397، صفحه 21-40]